now you're my whole life, now you're my whole world

Sista dagen på sportlovet och jag måste plugga. Inte det roligaste, haha.
Det har iallafall varit ett helt ok lov, tagit skoterskort, lekt med lite kompisar, kört skoter, filmkväll.
Har även fått min nya mobil och beställt ett par klackskor som jag kan ha nu och i vår, pengarna börjar ta slut känner jag. Måste spara till sommaren också, eftersom jag inte får något barnbidrag då..



Skolan börjar iallafall imorgon och då ska jag börja dra mig till gymmet efter skolan igen, tre gånger i veckan iaf, ska jag nog orka!


Kommentarer
Postat av: Niffe

Hej! Jag har ett unikt erbjudande till mina läsare på bloggen idag. Gå in och kolla :)



Psst, det gäller ett helt sminkkit för 0 kr!



Ha en bra dag! Kram

2011-03-08 @ 11:54:38
URL: http://niffe.se
Postat av: frida

fin blogg :D

2011-03-08 @ 16:29:24
URL: http://frios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0