Music

Har verkligen inte haft tid med bloggen, så mycket just nu känns det som. Men imorgon får vi antagligen åka till Grönklitt (slalom eller längd) eller så får vi fiksa och åka skridskor om vi vill. Men jag ska inte göra någonting av sakerna, har pratat med min ena idrottslärare, så jag ska gå och gymma istället, så jag får även sovmorgon då, chill!

 

Tänkte även berätta att jag kollat upp när Linkin Park ska spela på Globen, som är den 14 Juni, tre år sen dom spelade i Sverige senast. Ståplats kostar ca 600 och biljetterna släpps den 2 april. Vill verkligen och kolla på dom, men vet inte om jag har råd eller någon som vill följa.. Vill även se Bon Jovi, Nickelback och Kent live någongång. Underbar musik. Har redan sett Europe, Hardcore Superstar, Lily Allen live bland annat.


Hade man kunnat levt utan musiken? Inte jag iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0