Lifes a tour, im so sure

Fick sova ut imorse, och helvete va skönt det var! Har inte sovit ut på jätte länge känns det som.
Blev iallafall gymmet idag, och fick sällskap av Elin. Min kondition börjar bli bättre igen känner jag, vilket är bra. Snart går mitt gymkort ut, så jag funderar på att fylla på det för tre månader, och det blir ungefär 800kr. En månad kostar ju ca: 380kr så..
Börjar bli mer och mer att jag måste träna, annars får jag dåligt samvete. Även när jag äter godis känns det inte bra, och jag ville inte att det skulle bli så, men det blev det..

HELG imorgon iallafall, slutar skolan halv två, sen går jag nog till gymmet. Eller så ska jag hem och rida, vet inte än, om de som behövde hjälp med att rida sin häst fortfarande behöver det. Eller så kör jag på både och, om jag hinner med gymmet innan!
Vara med min Patricia på kvällen iaf, kanske blir de speedweekend också.

Bjuder på en bild från sommaren -10, saknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0