Underbart

Sitter och funderar lite, och känner hur glad jag är, hur bra jag mår nästan hela tiden. Kan inte förstå varför, men jag älskar det, känns helt underbart!
Sitter även och läser lite skvallertidning, kollar lite på nätet. Där jag hittat ett par skor jag är helt förälskad i, jag vet iallafall vad jag ska ha på fötterna på Valborg! Grymma klackar.

Helgen kommer bli super känns det som,
Fredag: Ska ha mys här hemma med lite brudar, äta, skvallra, spel och sånt? Chill!
Lördag: Ska antagligen till filmsaken på Leif med Elin och Alen, eller bara Alen. :) Märks!
Söndag: Jag fyller år, kung.
Måndag: Vaalentine, och. jag firar inte det? Varför ska jag? äh, jobbigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0