the future..

Somsagt, gjorde min första gymnasie ansökan idag. Dock har jag ingenaning om vad jag vill gå, men jag ska försöka åka och titta på de olika inriktningarna efter lovet för att se vad som känns bäst.

1. Ekonomiprogrammet med inriktning ekonomi & som språk, spanska 1
2. Estetiskaprogrammet med inriktning musik
3. Samhällsprogrammet, där har jag inte valt någon inriktning än
4. Handels- och ingen inriktning har jag valt än

Alla programmen jag sökt är dom som finns på St. Mikael i Mora



Måste tillägga att jag just lärt mig plocka den här låten nedanför på gitarren, sjukt kul!
Även fast den är ganska så gammal så är den riktigt grymm! :D



elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0