sjuk & sol

Som sagt! Vi försöker med en nystart, har faktiskt saknat att blogga jag med!
Den här dagen började med en sovmorgon. Är fortfarande sjuk och huvudvärken har blivit värre över natten. Jag har också börjat hosta mer. Ibland till och med blod. Men får hoppas på att jag börjar bli på bättringsvägen så snart som möjligt. Vill träna! Inte ligga inne och bli bortskämd i sängen.
Pallrade mig iallafall ut och gick i det underbara vädret. Det är så fint nere på campingen att bara gå och tänka på allt och ingenting.

solen

+



Här är en bild på våran förra hund som knäpptes vid campingen för ett år sedan!
Dock var det betydligt finare väder ute idag :D


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0