medvetslöshet och 24

Den här dagen hade kunna börjat bättre. Vaknade av att det var svårt att andas och av halsen som hostats sönder. Blir bara sjukare för varje dag. Jag som hade sett fram emot helgen och massa roligheter. Blir inte bättre av att jag fått feberkramper och blivit medvetslös. När jag satte mig vid köksbordet blev jag svimmfärdig och tänkte gå in till mitt rum för att vila. Hann dock inte så långt, när jag reste mig från stolen ramlade jag ihop. Sen helt plötsligt låg jag på golvet i mitt rum och mindes ingenting. Som tur var hade mamma hunnit tagit emot mig, och tydligen hade jag börjat feberkrampa och börjat skaka hela tiden. Nu är det bara att vila, ska försöka hålla mig kall så jag inte blir medvetslös igen. Halsen är förstörd och huvet likaså. Har iallafall fått i mig lite olika tabletter så får se om det blir nå bättre nu.
Ligger efter med två nationellaprov och ett So-prov, börjar känna ångest lite smått nu.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på serien 24 resten av kvällen och natten. En ganska så spännande serie faktiskt :)


knark
Detta får pryda mitt golv fötillfället; Lite olika halstabletter,
termometer till munnen så jag kan hålla koll på huvudet
och lite andra tabletter mot feber och inflammation. Kult


24 24
Serien, klicka på bilderna för att se

elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0