hard

Har inte haft ork eller lust att uppdatera under helgen.
Fredagen var jag inte hemma, lördagen var jag på fest med trevligt folk och igår orkade jag inte göra någonting.

Har iallafall skaffat gymkort nu igen, imorgon börjar träningen med Juliana!
Vill verkligen komma i form igen nu känner jag, har inte nå muskler alls kvar, känns bara slappt.

 

Fick även hem klänningen idag, som jag la upp bild på förut. Passade inte över huvudtaget, lite tråkigt. Men nu har jag hittat två andra klänningar som var ganska fina, beställer antagligen dom när jag skickat tillbaka denna. Har även hittat skorna jag vill ha!


jag som hade tråkigt på slöjden idag eller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0