GOT MONEY

Kom just hem till mitt lilla krypin här hos mamma. Det vart en fullspäckad dag tillsammans med Sanna, farmor, faster och Daniel. Super trevligt!
Åkte till kupolen och kikade i flera timmar, hittade dock nästan inget som föll mig in i smaken tyvärr. Otroligt bra för min plånbok! När vi var klara där så svängde vi även in till lager 70 men där gjorde vi inget fynd.
Spenderade resten av eftermiddagen med pappa hemma hos farmor & farfar i Vika där vi åt god mat och onyttigheter tills magen nästan sprack. Sanna förstår hur det är att käka där hemma.. ;)
Nu är det hårdträning som gäller månaderna framöver, skönt!

Imorgon åker jag in till Mora och titta när min duktiga storebror Fredrik åker i mål efter att ha avklarat halvvasan. Spännande! Så jag får passa på att önska honom lycka till också :)

Nu blir det alldeles strax mys med min underbara pojkvän!

Mina små köp:
gd
Svart en-axlad body, skitsnyggt på sommaren som passar till allt!

herh
Örhängen, kunde inte låta bli när det var rea

Hittade även ett par skitsnygga kil-klackar, men fick beslutsångest så lämnade kvar dom i affären..
Något jag ångrar nu!! Får se om jag hittar några liknande i Mora imorgon.

elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0