do it Like a dude

Mitt internet har slutat fungera igen.. vet inte vad felet är men får hoppas på att det löser sig snart! Har inte hänt något speciellt som behöver uppdateras som tur är ;)
Just nu sitter jag i pappas lägenhet och väntar på ett besked ifall vi ska åka och hälsa på min ena storasyster Sandra, som kommit hem och stannar över helgen. Isåfall ska hon fixa till mitt hår och göra massa blonda folie slingor i hela håret. Det ska bli intressant att se resultatet sen, vare sig det blir nu eller någon annan dag. Får hoppas på att det inte är något allvarligt med hennes son Noel. Han hade visst trillat och gjort illa sig så dom var tvugna att åka in på akuten. Får hoppas på att det går bra. Senare ikväll blir det mys med älskling och imorn födelsedagspartajj för Micke :D


ggg
bjuder på en glad bild och en pepp låt

Do it like a dude - Jessie J

(Eftersom inte länken vill fungera får ni söka på spotify isället!)


elin


Kommentarer
Postat av: Wilma:D

Sjukt fin blogg du har!

2011-02-19 @ 16:25:27
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0